fredag 23 mars 2007

Kära Expressen och SVT: jag hade avgått som språkrör när Schyman skall ha sagt det hon påstås ha sagt...

Expressen frågade mig om jag hört Schyman säga det hon påstås ha sagt under något partiledarmöte. Nej, det hade jag aldrig hört. Man kan ju utgå från att Expressen frågar om möten som man varit med på. Under den aktuella tiden var jag inte ens språkrör.

SVT är också lite märkliga, trots att jag påpekat för dem att jag inte var språkrör vid den aktuella tiden har man lagt in på sin hemsida att jag inte hört Schyman säga något...

Hur f-n skulle jag kunna höra vad som sas på ett möte där jag inte var närvarande - och inte ens var språkrör med uppgift att gå på partiledarmöten, vilket man möjligen kan tycka att Fichtelius och SVT borde ha klart för sig... För övrigt skrev jag om detta tidigare.

1 kommentar:

KOMMENTERA GÄRNA DET AKTUELLA BLOGGINLÄGGET- MEN LÅT BLI KOMMENTARER OCH INLÄGG OM ANNAT.

LÄGG INTE IN LÄNKAR I KOMMENTARSFÄLTET.

MÅNGA SOM VELAT FÖRA EN KONSTRUKTIV SAKDEBATT HAR UNDER ÅRENS LOPP MEDDELAT ATT DE TRÖTTNAT PÅ ATT FÅ INVEKTIV OCH STRUNT TILL SVAR FRÅN ANDRA KOMMENTATORER.

VI SOM ADMINISTRERAR BLOGGEN HAR DESSUTOM TRÖTTNAT PÅ ATT RENSA UT RASISTISKA OCH GENTEMOT MEDKOMMENTATORER KRÄNKANDE INLÄGG.

DET ÄR SCHYSST OM DU TAR HÄNSYN. OCH HELST ANVÄNDER DITT NAMN.

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.