måndag 22 augusti 2022

Avbokat men med bok...

Många har redan bokat in sig på de föreläsningar som var planerade i september. Dessvärre ställs de in. Skälet är att jag fått en planerad operation framflyttad - och säga nej till något sådant då väntan pågått i mer än två år är inte aktuellt... Det handlar om en ryggoperation.

Igår hade jag mitt näst sista gigg - får man kalla det så? - innan en operationen. Den hölls utanför Norrköping där gruppen som arbetar med Kairos - se nedan - träffades för att arbeta vidare på sitt gigantiska projekt. Hoppas det blev den inspiration som var syftet.

Jag vet att ni är många som bokat att komma har tänkt passa på att köpa min senaste bok (VAD SKA VI HA SAMHÄLLET TILL?) till förlagspris.

Vi kan dela på fraktkostnaden så blir priset 185 kr (jag avstår från royaltyn) vid beställning via provoka@telia.com de närmsta två veckorna. (På AdLibris kostar boken nu 259 kr plus frakt. Den finns på bibliotek förstås.)
 
Vad är då Kairos? Jo, det här - ett projekt väl värt att stötta: