fredag 26 juni 2026

Jaha.

Vänsterpartiets Dadgostar meddelade att Natomedlemskap nog inte är så dumt, Miljöpartiets Daniel H var inte längre benägen att i klartext säga nej till kärnkraft och Magdalena Andersson vill uppenbart görs upp i stora frågor med Tidöpartier.  Almedalen var så där lagom kul. Och inte ord ett ord att försvaret snart tar 20 procent av statens utgifter. 

Det är rötmånad. Å andra sidan tror nog ledningarna i såväl MP som V att det gäller att inte vara för besvärliga så att S vänder sig till KD och C istället. Vilket S nog helst vill. Är inte det tydligt?